|
|
|
||
The aim of the course is to practice personnel techniques in the field of school management. Emphasis is placed on the possibilities of practical training and use of individual techniques and the ability to use them in various situations in connection with people management. The content and outcomes of the subject are coordinated with the subject Personnel activities.
Last update: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Cílem předmětu je osvojit si efektivní využívání personálních technik v růzbných fázích personálních činností a získat tak dovednosti potřebné pro zvládnutí manažerské funkce personalistika. Last update: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Studium se opírá o prezenční výuku v rozsahu uvedeném v sylabu a předpokládá i dostatečnou časovou dotaci věnovanou samostudiu a plnění zadaných úkolů. Last update: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Splnění distančních aktivit písemný test Last update: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Povinná literatura: ARMSTRONG, M., TAYLOR, S. Řízení lidských zdrojů. 13. vydání. Moderní pojetí a postupy. Praha: Grada Publishing, a. s., 2015. ISBN 978-80-247-5258-7. ŠIKÝŘ, M., BOROVEC, D., TROJANOVÁ, I. Personalistika v řízení školy. 2., aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2016. ISBN 978-80-7552-264-1. ŠIKÝŘ, M. Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, a. s., 2014. ISBN 978-80-247-5212-9. Doporučená literatura: EVANGELU, J.R. Diagnostické metody v personalistice. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009. ISBN 978-80-247-2607-6. VODÁK, J., KUCHARČÍKOVÁ, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2011. ISBN 978-80-247-3651-8. TROJANOVÁ, Irena a Zuzana SVOBODOVÁ, 2020. Efektivní porady. Jak si poradit s poradou nejen ve školství. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7598-939-0. Last update: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Tematické okruhy:
Last update: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Last update: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|