|
|
|
||
The aim of the course is broaden one´s knowledge of more advanced grammar and vocabulary typical of academic English. According to CEFR the level is B2 - upper-intermediate. Much attention is paid to working with authentic materials using audio/video aids as well as with scientific texts.
Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (25.01.2023)
|
|
||
- active work throughout semester - looking up a scientific text and presenting it - passing the test (1 resit possible) Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (25.01.2023)
|
|
||
Texty a materiály rozdané či zaslané při hodině Autentické texty (audio/video materiály) doplňková literatura: Hewings, Martin. Cambridge Academic English Upper-intermediate, Student´s book. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. ISBN 978-0521165235 Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (05.11.2022)
|
|
||
Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (27.01.2024)
|
|
||
Každý platný semestr bude v MS TEAMS generován team pro danou paralelku. Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (27.01.2024)
|
|
||
Menší cíle vztahující se k jednotlivým modulům dle sylabu 1. Student identifikuje hlavní znaky akademické angličtiny. Student přeformuluje texty méně formální na více formální za použití znalostí ak. angličtiny. 2. Student aplikuje znalost akademické angličtiny a najde z dostupných zdrojů odborné texty, které následně zanalyzuje. 3. Student vyjmenuje základní náležitosti prezentace. Student prokáže aktivní znalost gramatických jevů a slovní zásoby při následné prezentaci a diskuzi po ní. 4. Student prokáže znalost akademické angličtiny a náležitosti prezentací v samotném prezentování, diskuzi a následně i v písemném testu Last update: Lašťovička Petr, Mgr. (29.01.2025)
|