|
|
|
||
The course is aimed at deepening the knowledge of the graduates of Special Education of Individuals with Physical Handicap I. and interpretation of new topics: 1. The issue of congenital disability in somatopedy. 2. Seizures of children, pupils and adults in somatopaedia. Students will become familiar with the issue of post-traumatic condition in children and adults and severe physical disability. QoL of adults and severe physical disability.
Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Výuka kurzu proběhne online v MS Teams. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Studenti splní zkouškový test na min 80 %.Možnost 2 oprav. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (23.01.2019)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V. Podpora speciálních vzdělávacích potřeb žáků se zdravotním znevýhodněním, PedF UK, Praha, 2008. HÁJKOVÁ, V.( ed.): Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. PRAHA:EPOCHA & Somatopedická společnost, 2009. MICHALÍK, J. a kol. Metodika práce s žákem se vzácným onemocněním Studio Press, s.r.o. a Společnost pro MPS, 2012. SIKOROVÁ, L. Potřeby dítěte v ošetřovatelském procesu. Praha: Grada Publishing, 2011, 208 s., 978-80-247-3593-1. VÍTKOVÁ, M. Somatopedické aspekty. Brno: Paido, 2006. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (17.02.2021)
|
|
|||||||||||||||
Rozpis termínů a témat:
Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (17.02.2021)
|