Specific Learning and Behavioral Difficulties - OKBPV14V32
|
|
|
||
|
The subject provides psychosocial and pedagogical characteristics of children with specific learning and behavioral difficulties. It also defines these difficulties.
Last update: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.11.2012)
|
|
||
|
The subject aims to develop knowledge in the area of special pedagogy. The subject provides psychosocial and pedagogical characteristics of children with specific learning and behavioral difficulties Last update: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.11.2012)
|
|
||
|
BARTOŃOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno : Paido, 2008. KUCHARSKÁ, A. (ed.) Specifické poruchy učení a chování. Sborník. Praha : Portál, 1996, 1997, 1999, 2000. POKORNÁ, V. Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Praha : Portál, 2001. Last update: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.09.2012)
|
|
||
|
Požadavky ke KZ: kazuistika žáka s SPU/CH Last update: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.09.2012)
|
|
||
|
Specification of basic problems. Definition and manifestations of specific learning and behavioral difficulties. Etiology. Organisation of educational process. Support measures. Last update: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.09.2012)
|
