|
|
|
||
Study Scope of Professional Practice Teaching I leads students to develop teaching skills in their fields, to see the school as a whole, its atmosphere, social relations, governance, the role of students and teachers and their mutual interaction and communication. Based on this knowledge, students have the opportunity to understand how the above affect the educational work of the school and its results.
Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (06.09.2021)
|
|
||
Z důvodu přechodu prezenční formy výuky na fakultě na distanční formu výuku v souvislosti s COVID-19, bude distanční výuka realizována v prostředí Moodle, nebo zasíláním podkladových materiálů a úkolů k vypracování e-mailem. Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (29.09.2020)
|
|
||
Aktivní práce ve škole v průběhu pedagogické praxe. V případě přechodu prezenční formy výuky na fakultě na distanční formu výuku v souvislosti s COVID-19, bude distanční výuka realizována v prostředí Moodle, nebo zasíláním podkladových materiálů a úkolů k vypracování e-mailem. Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (06.09.2021)
|
|
||
ČAPEK, R. Pedagogická praxe pro studenty: (od hospitace k souvislé praxi). Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. ISBN 80-7041-412-X. Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (06.09.2021)
|
|
||
Auditions for experienced teachers of vocational subjects, practical education and training at násleších develop the ability to observe teaching with emphasis on the work of pupils and teachers. Last update: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (06.09.2021)
|