|
|
|
||
The aim of the course is to get acquainted with the school environment and the content of the teacher's work. An integral part of this goal is the systematic support and development of students' competencies in the field of individualized, differentiated and inclusive teaching in the primary and secondary school environment. The purpose of the practice is to create a space for a mentoring type of cooperation between experienced and future teachers. An important goal is the development of reflective and self-reflective skills of the student.
Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (16.02.2022)
|
|
||
Prezenční studenti jednoobor (plný plán): 24 hodin reflexí na fakultě 24 hodin náslechů na matematických hodinách s asistencí učiteli či žákovi nebo jiná asistence učiteli (oprava či příprav úkolů a testů, výroba pomůcek apod. - činnosti spojené s výukou matematiky), další činnost na škole (např. účast na schůzích, účast na akcích školy apod.) - vše podle pokynů učitele 72 hodin zpracování úkolů v Moodle a příprava na reflektivní semináře Prezenční studenti dvouobor: 12 hodin reflexí na fakultě 12 hodin náslechů na matematických hodinách s asistencí učiteli či žákovi nebo jiná asistence učiteli (oprava či příprav úkolů a testů, výroba pomůcek apod. - činnosti spojené s výukou matematiky), další činnost na škole (např. účast na schůzích, účast na akcích školy apod.) - vše podle pokynů učitele 36 hodin zpracování úkolů v Moodle a příprava na reflektivní semináře
10 hodin reflexí na fakultě 24 hodin náslechů na matematických hodinách s asistencí učiteli či žákovi nebo jiná asistence učiteli (oprava či příprav úkolů a testů, výroba pomůcek apod. - činnosti spojené s výukou matematiky), další činnost na škole (např. účast na schůzích, účast na akcích školy apod.) - vše podle pokynů učitele 72 hodin zpracování úkolů v Moodle a příprava na reflektivní semináře
5 hodin reflexí na fakultě 12 hodin náslechů na matematických hodinách s asistencí učiteli či žákovi nebo jiná asistence učiteli (oprava či příprav úkolů a testů, výroba pomůcek apod. - činnosti spojené s výukou matematiky), další činnost na škole (např. účast na schůzích, účast na akcích školy apod.) - vše podle pokynů učitele 36 hodin zpracování úkolů v Moodle a příprava na reflektivní semináře Last update: Janda David, Mgr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Vykonání práce ve škole, účast na reflektivních seminářích, úkoly v Moodle. Viz deskriptory. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (10.07.2022)
|
|
||
Učebnice matematiky pro základní a střední školy. Last update: STEHLIKO (11.09.2019)
|
|
||
Obsahem předmětu bude asistentská praxe na základní nebo střední škole. Studenti dostanou systematickou možnost pracovat jako asistent pedagoga či asistent žáka. Získají tak možnost poznávat různé typy žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě – např. žáky se specifickými vývojovými poruchami učení, s ADHD, žáky ze znevýhodněného sociálního prostředí, žáky nadané, žáky-cizince apod. Zároveň se studenti mohou podílet na práci asistenta pedagoga např. při organizaci přípravy žáků na přijímací zkoušky, různých soutěží, podílet se na práci se skupinou žáků apod. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (16.02.2022)
|
|
||
K předmětu bude otevřen kurz Moodle s pokyny a úkoly. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (10.07.2022)
|