|
|
|
||
Excursions as a form of teaching have recently declined. One of the reasons is the unwillingness or inexperience of teachers with this form of teaching. The course Excursion is therefore focused on informing students about selected chemical plants as an inspiration for future teachers. The requirements are as follows: 5 attended excursions.
Last update: Chroustová Kateřina, RNDr., Ph.D. (09.02.2021)
|
|
||
Podmínkou udělení zápočtu absolvování 5 exkurzí a vypracování výstupů reflektujících danou exkurzi. V případě nemožnosti absolvovat klasické exkurze kvůli epidemiologickým opatření se může jednat o virtuální exkurze/prohlídky. Cílem je vytvoření podkladů pro vlastní exkurze se školní třídou, proto reflexe exkurze musí obsahovat nejen popis daného programu, ale i kontaktní osobu, odkaz na místo apod. (bude upřesněno v pokynech). Last update: Chroustová Kateřina, RNDr., Ph.D. (04.02.2022)
|
|
||
SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika. 1. vyd. Praha: ISV nakladatelství, 1999, 292 s. ISBN 80-858-6633-1. KLOUČKOVÁ, Jitka, ŠULCOVÁ, Renata. Exkurze s chemickým zaměřením jako prvek mezipředmětové integrace v přírodovědném vzdělávání.In: Chupáč, A., Veřmiřovský, J. (eds.) Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. Ostrava 104: Ostravská univerzita, 2010. s 151– 156. ISBN 978-80-7368-426-6. PAVLÁTOVÁ, Věra. Průmysl v mém okolí – projekt. Metodický portál: Články [online]. 21. 09. 2011, [cit. 2018-05-13]. Dostupný z WWW: STRAKA, Miloslav. Chemické vycházky, aneb, Náměty pro činnost při vycházce do přírody, která může nahradit exkurzi do chemické výroby nebo laboratoře. Vyd. 1. Žďár nad Sázavou: Informační a metodické centrum, 1996. 20 s. PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Vyd. 6., rozš. a přeprac.. Praha: Portál, 2013. 562 s. ISBN 978-80-262-0367-4. Last update: Chroustová Kateřina, RNDr., Ph.D. (09.02.2021)
|