|
|
|
||
The course analyses the basic theoretical standpoint of play, its signs, developmental stages and the functions of children?s play. It analyses play and learning, its cognitive and social role in the development of the preschool child. In practice, students observe and then analyze play, prepare reviews of current journal articles and books related to the given topic.
Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2010)
|
|
||
Cílem je seznámit studenty s teoriemi, které se vztahují k objasnění podstaty dětské hry, objasnit jednotlivé druhy her v kontinuitě s vývojem dítěte, vést k porozumění přínosu hry v kognitivním, sociálním, emocionálním přínosu hry pro děti a pro jejich seberealizaci. Sledovat didaktické přístupy a možnosti diagnostiky prostřednictvím volné hry. Last update: Koťátková Soňa, doc. PaedDr., Ph.D. (01.02.2018)
|
|
||
Caiatiová,M.,Delačová,S.,Mullerová,A.Volná hra. Praha: Portál, 1995 Last update: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (30.04.2014)
|
|
||
Zkouška bude obsahovat okruhy z tohoto předmětu Teorie předškolní výchovy III i z předcházejících dvou předmětů Teorie předškolní výchovy I, II, které byly zakončovány zápočtem. Okruhy ke zkoušce budou studentům předány v první třetině semestru. Požadavkem ke zkoušce v prezenčním studiu bude aktivní účast na výuce. V kombinovaném studiu bude zadán seminární úkol (z důvodů menšího rozsahu výukových hodin), který bude tématicky vycházet z jednotlivých částí předmětu a ze zkušeností studentů ze školní praxe. Seminární úkol musí být vyučujícímu doručen 10 dnů před přihlášeným termínem zkoušky s mailovým kontaktem na studenta. Last update: Koťátková Soňa, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2018)
|
|
||
The course analyses the basic theoretical standpoint of play, its signs, developmental stages and the functions of children?s play. Attention focuses on the contribution of play to the group of children in a modern, child-centred nursery school. It suggests several diagnostic guidelines ensuing from play that are important for the choice of adequate approach methods to individual children. It analyses play and learning, its cognitive and social role in the development of the preschool child. In practice, students observe and then analyze play, prepare reviews of current journal articles and books related to the given topic. Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2010)
|