|
|
|
||
Kurz je zaměřen na osobnostní rozvoj studentů vztahující se ke zvolenému oboru. Týká se konkrétních oblastí komunikace, dialogu, diskuse a argumentace. V sociálním rozvoji je orientován na sebepřijetí, na toleranci a přijetí odlišností druhých, na etické principy v jednání s druhými a na kooperaci ve skupině. Je realizován prostřednictvím metod sociálně psychologického výcviku a dramatické výchovy.
Last update: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (06.02.2012)
|
|
||
Kombinovaná forma studia je srovnatelná svými cíli, obsahem i metodami s PS. Jedná se o aktivní přítomnost studenta v dynamice skupinových dějů, které vycházejí ze simulovaných situací z oblasti sociálních a pedagogických procesů. Jako podpůrné jsou doporučovány časopisecké stati, které se týkají konkrétního teoretického zakotvení pro procesy tohoto druhu v mateřské škole. Např. Koťátková,S. Komunikace učitelky MŠ (1-4). Informatorium 3-8, 2002, 2003,č.12,1-3. ISSN 1211-4669. Koťátková,S. Aspekty školního klimatu a prezentace MŠ.Informatorium 3-8, 2004,č.6,s.8-9. Koťátková,S Překážky vytváření příznivého klimatu školy.Informatorium 3-8,2005,č.1,s.9-11.
Last update: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (06.02.2012)
|
|
||
Odborná literatura: Last update: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (06.02.2012)
|