|
|
|
||
Last update: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (07.09.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (06.09.2023)
Cílem předmětu je seznámit s metodikou a didaktikou pohybových činností ve venkovním prostředí a se základy pohybu ve vodě. |
|
||
Last update: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (06.09.2023)
Předmět je hodnocen 4 kredity, celková časová zátěž studenta odpovídá 120 hodinám. přímá výuka: 12 hodin (včetně kurzu) příprava na zápočet: 65 hodin samostudium a zdokonalování: 43 hodin |
|
||
Last update: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (06.09.2023)
Bartůněk, D. (2001). Hry v přírodě s malými dětmi: hry a cvičení v přírodě pro děti ve věku od 4 do 8 let. Praha: Portál Čechovská, I. (2002). Plavání dětí s rodiči. Praha: Grada Čechovská, I., & Miler, T. (2019). Didaktika plavání. Vybrané kapitoly. Praha: Karolinum Čechovská, I., Brtník, T., & Kramperová, V. (2014). Aktualizované poznatky z didaktiky plavání II. Variabilita plaveckých dovedností a techniky plaveckých způsobů. Praha: UK FTVS Hofer, Z. a kol. (2016). Technika plaveckých způsobů. Praha: Karolinum Hoch, M. (1991). Učte děti plavat. Praha: Olympia Hochová, J., & Čechovská, I. (1989). Plavecká výuka předškolních dětí. Metodický dopis. Praha: ČUV ČSTV Kandráčová Chlebusová, T. (2019). Hrajeme si na plavání. Bolatice: Tereza Chlebusová Kandráčová Kaplan, A., Bartůněk, D., & Neuman, J. (2015). Skáčeme, běháme a hrajeme si: na hřišti i pod střechou. Praha: Portál Kaplan, A., & Válková, N. (2009). Atletika pro děti a jejich rodiče, učitele a trenéry. Praha: Olympia Kirchner, J., & Hnízdil, J. (2004). Orientační hry nejen do přírody. Praha: Grada Lewin, G. (1982). Slabikář malého plavce. Praha: Olympia Malpas, W. (2018). The Art of Andy Goldsworthy. Kent: Crescent Moon Publishing Mazal, F. (2007). Hry a hraní pohledem ŠVP. Olomouc: Hanex Neuman, J., Vomáčko, L., & Boštíková, S. (1999). Překážkové dráhy, lezecké stěny a výchova prožitkem. Praha: Portál Nováková, T. a kol. (2015). Předpoklady primární plavecké gramotnosti v raném věku. Praha: Karolinum Resch, J., & Kuntner, E. (1997). Jak se neutopit: učíme se plavat hrou a vesele. Olomouc: Hanex Vlček, P., a kol. (2016). Vodní pohybové pohádky nejen pro předškoláky. Brno: PedF MU Vrbas, J., Trávníček, M., & Šauerová, K. (2013). Atletika v předškolním a mladším školním věku: učební materiál. Brno: Masarykova Univerzita |
|
||
Last update: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (06.09.2023)
Atletická část:
|
|
||
Last update: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (06.09.2023)
Aktivní účast na výuce i kurzu Atletická část: Správné předvedení pohybové činnosti Plavecká část: Zpracování vyučovací jednotky na zadané téma Uplavat 100 m souvisle polohově (vystřídat plavecké způsoby kraul, znak a prsa v min. délce 25 m + startovní skok a obrátky dle pravidel plavání) Kurz v přírodě: Práce ve skupině na zadané téma |