|
|
|
||
The focus of the subject is on equipping students with skills relevant to the creation, innovation and evaluation of the school curriculum in the context and recommendations of the FEPs. Individual topics: 1. Basis for the creation of SEPs 2. Teamwork in kindergartens in the creation of SEPs 3. Planning - from the SEPs to the day plan of a kindergarten teacher 4. Evaluation of the work of teachers and SEPs. public
Last update: Hořáková Kristina, Mgr. (12.02.2023)
|
|
||
Studenti budou využívat Moodle: Link na kurz Link na kurz KS: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=5105. Klíč z zápisu do Moodle kurzu obdrží mailem od vyučující. Last update: Hořáková Kristina, Mgr. (12.02.2023)
|
|
||
Základní studijní literatura: BURDÍKOVÁ. I. KREJČOVÁ, V. Jedna z cest jak si vytvořit kurikulum pro svoji mateřskou školu. Praha: Raabe, 2002 GARDOŠOVÁ, L. DUJKOVÁ,I. a kol. 2.vyd. Vzdělávací program Začít spolu. Metodický průvodce pro předškolní vzdělávání. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-2620-106-9. HAVLÍNOVÁ, M.,VENCÁLKOVÁ, E., HAVLOVÁ, J. a kol. Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367- 478-8. MANUÁL k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu mateřské školy. Praha: VÚP v Praze 2005. ISBN 80-87000-01-3. RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM pro předškolní vzdělávání. Praha: MŠMT, 2021. SYSLOVÁ, Z. Autoevaluace v mateřské škole. Cesta ke kvalitě vzdělávání. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80262-0183-0. KOŤÁTKOVÁ, S. Dítě a mateřská škola. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN: 978-80-247-4435-3.
Další doporučená literatura: SEDLÁČKOVÁ, H., SYSLOVÁ, Z., ŠTĚPÁNKOVÁ, L. Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer, 2012. ISBN 978-80-7357-884-8. DVOŘÁK, D. Od osnov ke standardům, Proměny kurikulární teorie a praxe. Praha: UK Praha – Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-7290-601-7. Last update: Hořáková Kristina, Mgr. (12.02.2023)
|