|
|
|
||
The course is focused on selected aspects of special education, namely the identification of pupils' needs and the use of support measures in the field of education and support of the pupil in social inclusion. It is also focused on supporting positive behavior of pupils and appropriate approaches to solving problematic behavior of pupils in school environment.
Last update: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (30.05.2019)
|
|
||
Získat základní poznatky o možnostech podpory žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v edukačním procesu. Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (27.01.2019)
|
|
||
Předmět bude vyučován on-line v platformě MS Teams, kde budou vkládány i veškeré studijní materiály a zde také budou odevzdávány výstupy od studentů. V případě zlepšení epidemiologické situace bude výuka probíhat prezenční formou, prostředí MS Teams bude využíváno k vkládání studijních opor i průběžných a závěrečných výstupů studentů v této variantě. Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Zpracování plánu podpory na základě předložené kazuistiky. Počet možností pro záskání zápočtu: 2 Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (27.01.2019)
|
|
||
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Neklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině. Praha: Grada ŽAMPACHOVÁ, Z., ČADILOVÁ, V. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruchy autistického spektra nebo vybraných psychických onemocnění: dílčí část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4669-1. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ Vyhláška č. 27/2016 Sb. Vyhláška č. 72/2005 Sb. Zákon č. 101/2000 Sb. Zákon č. 359/1999 Sb. Zákon č. 561/2004 Sb. SLOWÍK, J.: Speciální pedagogika. Praha. Grada 2007 ISBN 978-80-247-1733-3 SLOWÍK, J.: Komunikace s lidmi s postižením. Praha. Portál 2010 ISBN 978-80-7367-691-9 Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (27.01.2019)
|
|
||
Zpracování plánu podpory ve dvojici na základě předložené kazuistiky. Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (12.01.2020)
|