|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. (19.06.2007)
|
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (17.05.2019)
Cílem předmětu je získání hlubších a rozsáhlých informací a dovedností z oblasti rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti s vazbou na analýzu zahraničních a výzkumných zkušeností |
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (17.05.2019)
Křivánek,Z. - Wildová,R. : Didaktika prvopočátečního čtení a psaní. Praha, PedF UK 1997 |
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (17.05.2019)
Analýza a praktické využití diagnostických postupů a stanovení nápravných postupů Analýza domácích a zahraničních didaktických materiálů pro rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti Prezentace výsledků domácích a zahraničních výzkumů z oblasti (počáteční) čtenářské gramotnosti Prezentace ročníkových prací Osvojení si dovednosti předepisovat žákům vázané a nevázané čitelné písmo |
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (17.05.2019)
Diagnostika rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti, nápravné postupy Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti v zahraničí Domácí a zahraniční výzkumy v oblasti rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti Individualizace procesu rozvoje počáteční čtenářské/písařské gramotnosti Inovativní postupy při rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti (projekty, využití ICT atd.) Historický exkurz do rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti u žáků odlišného mateřského jazyka než je ČJ Prezentace ročníkových prací na posledních dvou seminařích |
|
||
Last update: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (17.05.2019)
Podmínky zakončení předmětu Test vázaného písma Aktivní účast na výuce Ročníková práce ….. do závorky na konec doplnit :,teoretická práce) Písemná nebo ústní zkouška z obsahu seminářů, přednášek, praxí a studia odborné literatury. |