|
|
|
||
The course will be aimed at preparing students for entering teaching practice. We will seek to link and complement the knowledge acquired during the mathematics and mathematics education courses so that the students get a comprehensive view of mathematical education at the elementary level.
Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Cílem předmetu je kultivace matematické kultury studentů. Zvláště prohlubování (a) matematických poznatků a didaktických přístupů k nim, (b)uplatňování těchto poznatků ve vyučovací praxi. Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Vybrané texty z publikací dostupných na www.suma.jcmf.cz, zvláště z: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky Učební materiály pro 1. stupeň ZŠ. Studium materiálů průběžně zadávaných na semináři. Odvárko, O, Kadleček J. Přehled matematiky pro základní školy a víceletá gymnázia. Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Aktivní účast na semininři V případě přechodu na distanční výuku z důvodu nemožnosti konat prenční výuku na fakultě:
Seminární práce v rozsahu 3-5 stran podle úkolů zadaných na semináři. Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Obsah vzdělávání jako systém propedeutik. Tématické okruhy: Čísla a početní operace; Vztah celek - část; Závislosti; Práce s daty; Geometrie.Vyhledávání prostředí stimulujících probírání určitého tématu (a naopak - které téma je vhodné probírat v určitém prostředí). Úlohy vyrůstající z reálných situací. Otevřené úlohy. Řešení úloh a tvoření úloh. Individuální a společné reflexe. Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (10.09.2022)
|