|
|
|
||
The course aims to develop professional competences of future teachers. It emphasises the connection of knowledge and experience gained in the courses of psychology and pedagogy, mathematics and mathematical education.
Last update: STEHLIKO (20.05.2019)
|
|
||
Pochopit možnosti, podmínky a hranice individualizovaného přístupu ve vyučování matematice k různým typů žáků.
Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Hejný, M. Kuřina, F. Dítě, škola a matematika Materiály na stránkách SUMA (upřesníme na semináři) M. Rendl, N. Vondrová a kol. Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů N. Vondrová, M. Rendl a kol. Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků Úlohy ze soutěže Klokan (kategorie Klokánek a Benjamin) Vzdělávací programy Učebnice pro 1.-5.ročník ZŠ
Další literatura bude uváděna na seminářích
Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Kombinace přednášky s dílnou, Individuální a společné reflexe vyučování za základě ukázek prací žáků.
Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Aktivní účast na cvičení, vypracování úkolů podle pokynů zadaných na cvičeni. V případě distanční výuky je požadována kamera a funkční mikrofon. Odkaz na připojení: https://meet.google.com/uua-yvoa-cep Last update: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Jak chápeme heterogenitu a diferenciaci. Jak chápeme rozdíly mezi individuálním přístupem a společným vzdělávání Budeme se zabývat možnými cestami individualizace a diferenciace vzdělávání žáků (v tématech vybraných společně se studenty, např. Pravidelnosti a závislosti, úměrnost - tabulky a grafy; Obsah geometrických útvarů na 1. stupni ZŠ; Tvoření úloh - struktura a kontext). Budeme posuzovat možnosti badatelsky orientovaného vzdělávání. Budeme se zamýšlet nad reakcemi učitelů. Pokusíme se hledat možné cesty odstraňování nedostatků a miskoncepcí. Last update: Tichá Marie, Mgr., CSc. (19.01.2018)
|