Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (20.05.2019)
Hejný, M., Kuřina, F.: Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Portál, Praha 2001, stran 187, ISBN 80-7178-581-4. Hejný, M. aet al. Textbooks and Teacher´s guide Matematika pro 1.-5. ročník základní školy. Nakladatelství Fraus, Plzeň 2007-2011.
Hejný, M. aet al. Textbooks and Teacher´s guide Matematika pro 1. ročník základní školy. H-mat, o.p.s., Praha 2018. Z. Kolláriková, B. Púpala (Eds.): Předškolní a primární pedagogika, Predškolská a elementárna pedagogika. Portál, Praha 2001, ISBN 80-7178-585-7. Stehlíková, N.: Konstruktivistické přístupy k vyučování matematice. In: (Eds.) M. Hejný, J. Novotná, N. Stehlíková: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky 1, Univerzita Karlova v Praze ? Pedagogická fakulta, Praha, 2004, ISBN 80-7290-189-3(1. sv.) s. 11-22. Mathematics textbooks.
Last update: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (20.05.2019)
Hejný, M. Vyučování matematice orientované na budování schémat: Aritmetika 1. st. ZŠ. Praha: PedF UK, 2014
Jirotková, D. Cesty ke zkvalitňování výuky geometrie. Praha: PedF UK, 2010
Hejný, M., Kuřina, F.: Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Portál, 2009
Hejný, M. akol Učebnice matematiky pro 2.-5. roč. ZŠ + Příručky učitele. Plzeň: Fraus, 2008-2011
Hejný, M. akol Učebnice matematiky pro 1. roč. ZŠ + Příručka učitele . Praha: H-mat, o.p.s., 2018
Z. Kolláriková, B. Púpala (Eds.): Předškolní a primární pedagogika, Predškolská a elementárna pedagogika. Portál, Praha 2001, ISBN 80-7178-585-7. Stehlíková, N.: Konstruktivistické přístupy k vyučování matematice. In: (Eds.) M. Hejný, J. Novotná, N. Stehlíková: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky 1, Univerzita Karlova v Praze ? Pedagogická fakulta, Praha, 2004, ISBN 80-7290-189-3(1. sv.) s. 11-22.
učebnice matematiky pro 1. stupeň základní školy (české, slovenské a jiné zahraniční)
|