SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
ICT - OK0131117
Title: Informační a komunikační technologie
Guaranteed by: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2009
Semester: both
E-Credits: 4
Examination process: combined
Hours per week, examination: 0/0, MC [HT]
Extent per academic year: 10 [hours]
Capacity: winter:unknown / unknown (unknown)
summer:unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: not taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Teaching methods: combined
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
you can enroll for the course in winter and in summer semester
Guarantor: PhDr. Jiří Leipert, Ph.D.
Is pre-requisite for: OK0131129
Annotation - Czech
Last update: BATTIST/PEDF.CUNI.CZ (17.03.2008)
Posláním předmětu je vybudování, resp. revitalizace složek adekvátní uživatelské informační gramotnosti specifikované pro využití ve vychovatelské praxi i v rámci dalšího studia. Cílem není pouze dosažení příslušné úrovně uživatelských dovedností, ale taktéž nazírání elementaristické struktury vazeb a patřičný nadhled pro realizaci aktivit v šíři procesů vedených vychovatelem.
Literature - Czech
Last update: BATTIST/PEDF.CUNI.CZ (17.03.2008)

RAMBOUSEK, V. a kol. Práce s počítačem I., II. díl. Praha : Fortuna, 2003.

LEIPERT, J. a kol. S počítačem do Evropy. Brno : Computer Press, 2004.

Studijní materiály v síti KITTV a na serveru

eLearningová podpora samostatného studia elektronickým kurzem na serveru

Syllabus - Czech
Last update: BATTIST/PEDF.CUNI.CZ (17.03.2008)

prostředí moderního operačního systému, orientace v úložištích WAN a LAN, komunikační a informační služby internetu, zpracování elektronických informací, prostředí textového, tabulkového a grafického editoru s adekvátními výstupy, elektronická agenda z pohledu, resp. pozice vychovatele i výchovně-vzdělávacího zařízení.

distanční část je zaměřena na osobní uchopení a dovednostní zvládnutí činností v doporučovaných aplikačních prostředích, důraz je kladen na principy práce a jistou platformní nezávislost prováděných aktivit a realizovaných samostatných prací

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html