|
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
Students use existing knowledge and skills to realize their own teaching, during the observational part of practice at school records and analyzes educational and educational situations, suggests alternative ways of dealing with practical situations, records everything in a portfolio that is reflected. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
ČAPEK, R. Pedagogická praxe pro studenty : (od hospitace k souvislé praxi). Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. NELEŠOVSKÁ, A., Svobodová, J. Pedagogická praxe : praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro 1. st. ZŠ. Olomouc : Univerzita Palackého, 2000. Pedagogická praxe : metodické pokyny. Plzeň : Západočeská univerzita, Pedagogická fakulta, 2000. PODLAHOVÁ, L. Pedagogická praxe : (průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). Olomouc : Univerzita Palackého, 1998. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (08.08.2019)
Implementation of the practice, submission of the portfolio. Reflexe praxe, předložení portfolia. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (08.08.2019)
1) Preparation for practice - selection of institution, setting goals, time schedule; examples of institutions: primary schools, secondary schools. 2) Practice - range of practice at the selected institution: min. 20 hours, processing and submission of portfolios in electronic form. |