Last update: prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. (29.10.2019)
Bertrand, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. Brezinka, W. Východiska k poznání výchovy. Brno: L. Marek, 2001. Gutek, G., L. Philosophical and Ideological Perspectives on Education. Needham Heights: Pearson Education, 1997. Kwieciński, Z., Śliwerski, B. Pedagogika. Warszawa: PWN, 2004. Prokop, J. Pedagogika a ideologie. In: Prokop, J., Rybičková, M. (Ed.) Proměny pedagogiky. Praha: PedF UK, 2005, s. 155-161. Prokop, J. Škola a společnost v kritických teoriích 20. století. Praha: Karolinum, 2005. Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 1997. Singule, F. Pedagogické směry 20. století v kapitalistických zemích. Praha: SPN, 1966.
Singule, F. Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha: SPN, 1992. Zelina, M. Teórie výchovy. Hĺadanie dobra. Bratislava: SPN, 2004.
Last update: prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. (29.10.2019)
Bertrand, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. Brezinka, W. Východiska k poznání výchovy. Brno: L. Marek, 2001. Gutek, G., L. Philosophical and Ideological Perspectives on Education. Needham Heights: Pearson Education, 1997. Kwieciński, Z., Śliwerski, B. Pedagogika. Warszawa: PWN, 2004. Prokop, J. Pedagogika a ideologie. In: Prokop, J., Rybičková, M. (Ed.) Proměny pedagogiky. Praha: PedF UK, 2005, s. 155-161. Prokop, J. Škola a společnost v kritických teoriích 20. století. Praha: Karolinum, 2005. Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 1997. Singule, F. Pedagogické směry 20. století v kapitalistických zemích. Praha: SPN, 1966.
Singule, F. Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha: SPN, 1992. Zelina, M. Teórie výchovy. Hĺadanie dobra. Bratislava: SPN, 2004. |