|
|
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (16.10.2018)
|
|
||
Last update: PhDr. Tamara Bučková, Ph.D. (16.05.2019)
Working on the competences of a future German teacher as a foreign language. |
|
||
Last update: PhDr. Tamara Bučková, Ph.D. (16.05.2019)
HENDRICH, J. a kol. Didaktika cizích jazyků. Praha : SPN, 1988. |
|
||
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (19.05.2019)
Ke zkoušce je třeba odevzdat písemnou seminární práci na přidělené téma v rozsahu cca 20 stránek se zohledněním odborné terminologie probrané v přednáškách a seminářích. |
|
||
Last update: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (19.05.2019)
- Jazykové prostředky a jejich pojetí a funkce v současné lingvodidaktice. - Mluvnické učivo, výběr, prezentace, procvičování, upevňování, opakování. - Slovní zásoba, sémantizace, tematické okruhy, sémantická pole - práce se slovní zásobou. - Role výcviku výslovnosti a pravopisu ve výuce německého jazyka. - Typologie cvičení. - Motivace a aktivizace žáků ve vyučování německého jazyka, funkce jazykové hry. - Hodnocení, klasifikace, funkce a druhy jazykových testů. |