|
|
|
||
Prohloubit pochopení teoretických základů didaktiky cizích jazyků jako vědního oboru i jako vysokoškolské studijní
disciplíny ve studijních programech zaměřených na přípravu učitelů cizích jazyků. Zdůraznit zejména interdisciplinární
charakter didaktiky cizích jazyků jako vědního oboru, s oporou o aktuální vědecké poznatky z bázových disciplín
lingvodidaktiky, tj. z oboru lingvistiky, psychologie, psycholingvistiky a pedagogiky . Prohloubit pochopení konstitutivních
otázek didaktiky cizích jazyků v kontextu historického vývoje různých lingvodidaktických směrů. V systémovém přístupu ke
zkoumání teoretických základů lingvodidaktiky se zaměřit zejména na problematiku zřetele k mateřštině žáků, vývoj pojetí
kategorie komunikativnosti a na jeho odraz v teorii učebních osnov, sylabů a učebnic cizích jazyků
Last update: LIPTAKO/PEDF.CUNI.CZ (30.11.2009)
|
|
||
Prohloubit pochopení teoretických základů didaktiky cizích jazyků jako vědního oboru i jako vysokoškolské studijní disciplíny ve studijních programech zaměřených na přípravu učitelů cizích jazyků. Zdůraznit zejména interdisciplinární charakter didaktiky cizích jazyků jako vědního oboru, s oporou o aktuální vědecké poznatky z bázových disciplín lingvodidaktiky, tj. z oboru lingvistiky, psychologie, psycholingvistiky a pedagogiky . Prohloubit pochopení konstitutivních otázek didaktiky cizích jazyků v kontextu historického vývoje různých lingvodidaktických směrů. V systémovém přístupu ke zkoumání teoretických základů lingvodidaktiky se zaměřit zejména na problematiku zřetele k mateřštině žáků, vývoj pojetí kategorie komunikativnosti a na jeho odraz v teorii učebních osnov, sylabů a učebnic cizích jazyků Last update: LIPTAKO/PEDF.CUNI.CZ (30.11.2009)
|