|
|
|
||
Education of people with intellectual disabilities, teaching at special primary school, subject methodology of selected subjects at special primary school.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (13.06.2019)
|
|
||
The student will submit a sensory aid for pupils with moderate intellectual disability. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
Bartoňová, M. a kol. Strategie ve vzdělávání žáků v základní škole speciální. Brno: Paido 2016. Černá, M. a kol. Česká psychopedie: speciální pedagogika osob s mentálním postižením. 2.vyd. Praha: Karolinum, 2015. Šiška, J. Mimořádná dospělost: edukace člověka s mentálním postižením v období dospělosti. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 2005. Vágnerová, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. 5. vyd.5, rozšířené a přepracované. Praha: Portál, 2012. Valenta, M. et al. Psychopedie: [teoretické základy a metodika]. 5. aktualizované a rozšířené vyd. Praha: Parta, 2013. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
Zákonitosti a specifičnost výchovně vzdělávacího procesu na základních a speciálních školách pro žáky s mentální retardací. Humanistické pojetí výchovy a vzdělávání žáků s mentálním postižením. Dítě, žák, učitel, rodič a jejich vzájemná komunikace. Rámcové vzdělávací programy a školní vzdělávací programy. Edukační realita. Kurikulum. Klasifikace a hodnocení. Žák: subjekt edukace. Škola jako edukační instituce.Osobnost učitele - psychopeda. Seznámení s metodickými postupy v jednotlivých předmětech, na základní škole speciální, praktické škole a odborném učilišti. Metodika jednotlivých předmětů. Důraz je kladen na metodiku počátečního čtení, psaní, počítání. Na metodiku pracovního vyučování a metodiku hudební, výtvarné a tělesné výchovy. Příprava učitele na vyučování. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (28.05.2019)
|