|
|
|
||
Practice will be carried out at primary schools, at schools for pupils with special educational needs, or can be carried out in leisure time and extracurricular activities.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (21.06.2019)
|
|
||
discussion and personal consultation with the teacher Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 Curriculum: RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
Zahrnuje praktické působení posluchačů na pracovištích, při nichž uplatní své teoretické znalosti a získají nové zkušenosti s realitou speciálně pedagogické profese. Jejich zkušenosti budou následně předmětem společné diskuze i osobní konzultace s vyučujícím. Pro každou zvolenou specializaci bude vytvořen zvláštní aktuální plán praxe. Koncepce tohoto plánu bude vytvářena ve vztahu k teoretické průpravě v příslušných odborných předmětech. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (19.06.2019)
|