|
|
|
||
The main topic is the history of creating individual educational plans and educational support plans for pupils, students and persons with special educational needs and for pupils, students extraordinarily gifted - a methodology of creating individual educational plans and educational support plans, legislation and SEC’s and EPCC’s role in creating IEP.
Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (13.06.2019)
|
|
||
Kaprálek,K. Bělecký,Z. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Praha: Portál 2004. Michalík, J, Baslerová, P., Felcmanová, L. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zdravotního nebo sociálního znevýhodnění: obecná část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. Jucovičová D. a kol. Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Praha: D + H 2010. Mertin,M. Individuální vzdělávací program. Praha: Portál 1995. Biehler,R.F.,Snowman,J.: Psychology Applied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990 Wiederholt,J.L.,Hammill,D.D.,Brown,V.L.: The Resource Teacher. Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983. Zelinková, O.: Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál 2011. Curriculum: Rámcový vzdělávací program pro základní školu (upravené výstupy pro žáky s lehkým mentálním postižením). Rámcový vzdělávací program pro základní školu speciální. Acts: Zákony a vyhlášky MŠMT ČR. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
To the classify credit is neccessary to submit an elaborated individual educational plan or educational support plan for a child, pupil or student with special educational needs. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.11.2019)
|
|
||
Předmět obsahuje základní orientaci v problematice tvorby individuálních vzdělávacích plánů a plánů pedagogické podpory pro žáky, studenty i osoby se speciálně vzdělávacími potřebami a pro žáky, studenty mimořádně nadané. Důraz je kladen na schopnosti a dovednosti posluchačů vytvářet individuální vzdělávací programy a plány pedagogické podpory. Předmět zahrnuje výuku následujících témat: Historie tvorby individuálních vzdělávacích programů a individuálních vzdělávacích plánů. Legislativní předpisy. Pedagogická a speciálně pedagogická diagnostika. Podíl SPC a PPP na tvorbě IVP. Metodika tvorby IVP. Metodika tvorba plánů pedagogické podpory na školách a školských pedagogických zařízeních. Výuka předmětu bude zaměřena na všechny kategorie osob se speciálními vzdělávacími potřebami. Spolupráce učitele a asistenta pedagoga. Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (28.05.2019)
|