|
|
|
||
Learning outcomes of the course is to provide basic information to first level teachers - extending studies - about the problems of learning disorders in the school and counseling context. It is anchoring literacy difficulties into existing terminology and concepts (linguistic concept of literacy), an overview of supportive intervention measures at school and cooperation of the school with other institutions in solving pupils' difficulties.
Last update: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Požadavky k zápočtu. docházka v blokových setkáních ( případně po řádné omluvě náhradní forma atestace) a zpracování seminární práce na zadané téma.Téma seminární práce je uveřejněno v Moodle studijních oporách tohoto kurzu.
Požadavky ke zkoušce: Písemný test znalostí s vyhodnocením kolokviální formou, zpracování a odevzdaní seminární práce. Last update: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Hulme, ch., Snowling, M. Developmenal disorders of language, learning and cognition. Willey- Balckwell. Chichester. 2009. Last update: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Požadavky k zápočtu. docházka v blokových setkáních ( případně po řádné omluvě náhradní forma atestace) a zpracování seminární práce na zadané téma.Téma seminární práce je uveřejněno v Moodle studijních oporách tohoto kurzu.
Požadavky ke zkoušce: Písemný test znalostí s vyhodnocením kolokviální formou, zpracování a odevzdaní seminární práce. Last update: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Struktura blokových setkání: 1. Systém péše o děti s SPU 2. Poruchy vývoje čtenářských a pisatelských dovedností- teoretické zakotvení a konkrétní příklady. 2. Intervence v oblasti poruch čtení a psaní vč. intervencí v oblasti fonologických schopnopstí dítěte. 4. Reflexe písemných prací a písemná zkouška Last update: Esserová Kateřina, DiS. (11.11.2018)
|