|
|
|
||
The objective of the course is to provide the students with the basic knowledge of didactics: the key princeples of
the transformation of the czech education, structure and curriculum of primary school in the countries of the
European Union, the historical development of the conceptions of teaching, alternative and innovative conceptions of
education
Last update: Esserová Kateřina, DiS. (11.11.2018)
|
|
||
Požadavky ke zkoušce v LS Průběžné plnění úkolů. Zpracování teorie problému (akční učitelský výzkum nebo sledovaný problém ve výuce) a inspirace pro změny ve výuce, řešení 1.fáze výzkumu). Ústní část zkoušky: Těžiště zkoušky tvoří rozprava nad písemnou prací a seznamem prostudované odborné literatury k Didaktice 1. stupně ZŠ, je zaměřena na další ověřování orientovanosti studenta v didaktické problematice (v rámci témat, která byla obsahem kurzu a na základě předloženého seznamu prostudované odborné literatury – viz níže). Seznam prostudované odborné literatury má obsahovat kromě základní literatury a tří titulů zpracovaných v písemné práci ještě nejméně další tři tituly postihující různé problémy obecné didaktiky 1. st.ZŠ. Last update: Tomková Anna, doc. PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
Požadavky ke zkoušce v LS Průběžné plnění úkolů. Zpracování teorie problému (akční učitelský výzkum nebo sledovaný problém ve výuce) a inspirace pro změny ve výuce, řešení 1.fáze výzkumu). Ústní část zkoušky: Těžiště zkoušky tvoří rozprava nad písemnou prací a seznamem prostudované odborné literatury k Didaktice 1. stupně ZŠ, je zaměřena na další ověřování orientovanosti studenta v didaktické problematice (v rámci témat, která byla obsahem kurzu a na základě předloženého seznamu prostudované odborné literatury – viz níže). Seznam prostudované odborné literatury má obsahovat kromě základní literatury a tří titulů zpracovaných v písemné práci ještě nejméně další tři tituly postihující různé problémy obecné didaktiky 1. st.ZŠ. Last update: Tomková Anna, doc. PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
Conceptions of education, teaching a learning, socioconstrustivistic conception of teaching Alternative, innovative conceptions of education Curriculum, the development of school curriculum Aims, goals of education, the content of teaching (integration of knowledge) Strategies of teaching and learning Pedagogical communication Learning environment, social and emocional climate of classroom and school Motivation in the learning processes Diagnosis and evaluation/assessment of the pupils Self-reflection and creation of own teaching style Last update: Esserová Kateřina, DiS. (11.11.2018)
|