|
|
|
||
The objectives of the course are: 1) To better understand motivation in school and learn specific processes for diagnosing and actualising motivation. 2) To help students in establishing more complex teaching schemes that will help them to increase the comprehensibility of the topic of motivation in school. 3) To inspire students by specific examples of methods, processes, or intervention actions to thought-out work with motivation in school.
Last update: Pavelková Isabella, doc. PhDr., CSc. (21.05.2019)
|
|
||
Pro splnění kurzu je potřeba úspěšně složit vědomostní test a aktivní spolupráce na plnění úkolů z oblasti motivace řešených v průběhu výuky. Last update: Pavelková Isabella, doc. PhDr., CSc. (30.01.2019)
|
|
||
Heckhausen, H.: Motivation und Handeln. berlin:Springr 1980. Pavelková, I., Urbanová, D.. Nuda v edukačním kontextu: Teoretické konceptualizace a výzkumné metody. Československá psychologie. ročník LXII, č. 4. 2018 s. 350 -365. Hrabal,V., Man,F. Pavelková,I.: Psychologické otázky motivace ve škole. Praha, SPN 1989. Hrabal,V., Pavelková.: Jaký jsem učitel. Praha, Portál 2010. Hrabal,V.,Pavelková, I.: Autodiagnostika jako předpoklad a účinný nástroj sebereflexe učitele. In V. Spilková, J. vašutová. Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání . Praha Karlova Univerzita - pedagogická fakulta 2008, s. 105 -116. Nakonečný, M.: Motivace lidského chování. Praha, Academia 1996. Pavelková, I.: Motivace žáků k učení. (Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha, Ped.F. UK 2002. Blatný,M..: Psychologie osobnosti. Praha, Grada 2010. Csikszentmihalyi,.: Flow a práce. Praha, Portál 2017. Rheinberg, F.: motivation. Stuttgart:kohlhammer, 2006. Stuchlíková,.I.: Motivace a osobnost. In. Blatný, m et. al. Psychologie osobnosti - hlavní témata, současné přístupy. Praha: Grada, 2010, s. 137 - 166. Last update: Pavelková Isabella, doc. PhDr., CSc. (30.01.2019)
|
|
||
Obsah kurzu:
Last update: Pavelková Isabella, doc. PhDr., CSc. (30.01.2019)
|