|
|
|
||
Propojit získané vědomosti, dovednosti a samostatně připravit, zrealizovat a evaluovat větší úseky vzdělávací práce (vedení celého dne, realizace tématického celku, projektu) v předškolním zařízení. Cílem praxe je prokázat schopnost samostatně odborně pracovat s dětmi předškolního věku.
Stěžejním úkolem dvoutýdenní pedagogické praxe je příprava a realizace konkrétních úseků vzdělávací práce a jejich následná reflexe s důrazem na sebereflexi. Cílem praxe je seznámení se školním vzdělávacím programem a respektování věkových a individuálních potřeb dětí předškolního věku. Náplní praxe je naučit se vyhodnocovat interakce mezi učitelkou a dětmi a mezi dětmi vzájemně a efektivně výsledky evaluace využívat pro plánování a realizaci vzdělávací práce v předškolním zařízení. Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (20.02.2011)
|
|
||
Cílem praxe je prokázat schopnost samostatně odborně pracovat s dětmi předškolního věku (připravit, realizovat a reflektovat vzdělávací projekt pro děti předškolního věku) Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (20.02.2011)
|
|
||
practice Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2008)
|
|
||
projektu nebo týdenní vzdělávací práce v mateřské škole)
Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (15.09.2008)
|
|
||
- konstituovat osobitý učitelský přístup jednotlivých studentů (individuální vnitřní model žádoucích Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (07.02.2012)
|