|
|
|
||
Cílem praxe je rozvíjení základů profesních kompetencí a kultivace budoucí učitelské osobnosti, jednající v pedagogické realitě s jejím hlubším porozuměním. Stěžejním úkolem průběžné pedagogické praxe je promyšlená příprava a realizace konkrétních úseků vzdělávací práce (mikrovýstupy) a jejich následná reflexe s důrazem na sebereflexi. Náplní praxe je strukturované pozorování pedagogických situací, plánování vzdělávacího procesu v mateřské škole, jeho realizace a následná reflexe. Last update: ADAMECM/PEDF.CUNI.CZ (24.05.2012)
|
|
||
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7. Čábalová, D. Pedagogika. Praha : Grada, 2011. IS%BN 978-80-247-2993-0. Autoevaluace mateřské školy (metodická příručka k vlastnímu hodnocení). Praha : VÚP, 2010. ISBN 978-80-87000-9-32-8. Pedagogické hodnocení v pojetí RVP PV: Metodika pro podporu individualizace v podmínkách mateřské školy. Praha : VÚP, 2007. ISBN 978-80-87000-10-6. Manuál k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu mateřské školy. Praha : VÚP, 2005. ISBN 80-87000-01-3. Praktickýprůvodce třídním vaazdělávacím programem mateřské školy. Praha : VÚP, 2004. ISBN 80-239-5940-9. Last update: ADAMECM/PEDF.CUNI.CZ (24.05.2012)
|
|
||
practice Last update: ADAMECM/PEDF.CUNI.CZ (24.05.2012)
|
|
||
Požadavky k zápočtu: Last update: Loudová Stralczynská Barbora, PhDr., Ph.D. (02.02.2018)
|
|
||
- Hospitační činnosti (společná náslechová praxe skupiny studentů s následnou reflexí, vždy první setkání v semestru a párová náslechová praxe druhý klinický den praxe, dále na základě domluvy s fakultní učitelkou) Last update: Loudová Stralczynská Barbora, PhDr., Ph.D. (02.02.2018)
|