|
|
|
||
Students of the Management and Economy will be oriented in the basics of national economy Czech Republic and EU and in the basics of management and marketing. In the end of this course the students will be able to analyse firm conditions and propose new strategy for the nearest future.
Last update: BATTIST/PEDF.CUNI.CZ (30.11.2009)
|
|
||
SOUKUPOVÁ, J., Mikroekonomie. Praha : Management Press, 2003. HELÍSEK, M. Makroekonomie - základní kurs. Slaný : Melandrium, 2002. RUSMICHOVÁ, L., SOUKUP J. Makroekonomie, základní kurs. Slaný : Melandrium, 2002. STRECKOVÁ, Y., MALÝ, I. Veřejná ekonomie pro školu i praxi. Praha : Computer Press, 1998. HAMERNÍKOVÁ, B., KUBÁTOVÁ, K. Veřejné finance. Praha : Wolters Kluwer, 2010. KOTLER, P. Marketing, Praha : Grada, 2007. KOTLER, P. Marketing Management. Praha : Grada, 2007. KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Praha : East, 1998. PRÁŠILOVÁ, M. Vybrané kapitoly ze školského managementu pro pedagogické pracovníky. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. ŘEZÁČ, J. Moderní management. Manažer pro 21. století. Brno : Computer Press, 2009. URBAN, J. 10 nejdražších manažerských chyb. Praha : Grada Publishing, 2010. TICHÁ, I. Strategické řízení, Praha : ČZU, 2007. Last update: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
|
|
||
- Basic concept of Macroeconomis
Last update: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
|