|
|
|
||
In agreement with the professor of the instrument (piano or violin) student creates his/her individual artistic study plan, which includes repertoir for the performance on the final examination and prepares for the pedagogical practice.
Last update: Kubátová Gabriela, PhDr., Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Cíl předmětu spočívá v připravě studenta na všestranné praktické využití hudebního nástroje ve školní pedagogické praxi. Last update: PALKO/PEDF.CUNI.CZ (15.09.2012)
|
|
||
Party a partitury, audio a video nahrávky. Last update: Palkovská Jana, doc. MgA. (20.05.2019)
|
|
||
Kontrola studia formou komisionální zkoušky Housle: Požadovaným repertoárem pro housle jsou přednesové skladby z období baroka, klasicismu, romantismu a 20.-21.století - smyslem zkoušky je příprava a kompletace repertoáru pro praktickou část bakalářské zkoušky z hudební výchovy. Klavír: jedna skladba z období baroka jedna skladba z období klasicismu jedna skladba z období romantismu jedna skladba z 20. století jedna skladba českého autora Po dohodě s pedagogem je možno opakovat některé skladby nastudované v 1. a 2. ročníku 10 ukázek vztahujících se k okruhům bakalářských SZZ dle vlastního výběru, možno použít skripta J. Herdena: Rozbor skladeb 30 písní se stylizovaným improvizovaným doprovodem s transpozicí, s použitím akordů na vedlejších stupních a mimotonálních harmonických funkcí, s předehrami transpozice do dalších 2 tónin pro vyšší a nižší polohu hlasu
Last update: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (16.01.2017)
|
|
||
Rozvíjení nástrojové zběhlosti pomocí hry stupnic, akordů, etud a drobných skladeb různých slohových období od baroka po 20. století. Transpozice písní. Nástrojová improvizace menších formových útvarů, tvorba jednoduchých doprovodů, předeher a doher k písním připravovaným pro pedagogickou praxi. Last update: PALKO/PEDF.CUNI.CZ (15.09.2012)
|