|
|
|
||
n relation to the requirements and objectives of the first year, emphasis is placed on balancing the vocal range and its extension, on the ability to dynamically shield the voice, development of musical imagination, stylistic and expressive rendition of compositions, principles of voice hygiene.
Last update: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (29.10.2019)
|
|
||
Záměrem pedagogické činnosti je další rozvoj pěveckých dovedností a interpretačních schopností plynule navazující na předchozí výuku v 1. ročníku. Pěvecko - technická příprava je zaměřena na rozvoj pohyblivosti hlasu,hudební artikulace /portamento, glissando,ripetuto, staccato, tenuto / a melodické ozdoby. Last update: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|
|
||
ASPELUND, D. L. O pěveckém umění. Praha : SNKLHU, 1955. Last update: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|
|
||
Průběžná příprava repertoáru požadovaného ke zkoušce na závěr 4. semestru. Přednes šesti skladeb. Jedna z období baroka, tři úpravy lidových textů nebo inspirace lidovými texty (např. Janáček, Martinů, Novák). Skladba s dětskou tematikou, umělá skladba dle vlastního výběru. Studenti jsou povinni předložit na konci každého semestru písemné reflexe návštěv tří operních představení.
Last update: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|
|
||
Sylabus frekventovaných a průběžně osvojovaných pojmů a dovedností: V návaznosti na požadavky a cíle prvního ročníku je kladen důraz zejména na vyrovnávání hlasového rozsahu a jeho rozšiřování, na schopnost dynamického odstínění hlasu, rozvoj hudební představivosti, stylové a výrazové ztvárnění skladeb, na zásady hlasové hygieny. Last update: Veverková Jana, Mgr. et Mgr. (14.09.2019)
|