|
|
|
||
The aim of the course is to develop the four basic language skills further from the B2+ to C1 level of the Common European
Framework of Reference for Languages. This is the fourth stage of a six-semester course. The teaching is based on
systematic work with a course-book (see Jones, Bastow and Hird below). There is special emphasis on accuracy, fluency,
clarity and complexity of expression.
Last update: JANCOVI/PEDF.CUNI.CZ (19.08.2008)
|
|
||
esej, ústní test, docházka 80% V ústním testu popisují a porovnávají posluchači obrázky a odpovídají na otázku/otázky k obrázkům. Následuje diskuse ve dvojicích/trojicích na téma, které si posluchači vylosují. Minimální požadovaná úspěšnost při testu je 70%. Hodnotící kritéria: výslovnost, gramatika, slovní zásoba, discourse management, communication, obsah. Last update: Vít Radek, PhDr. Mgr. et Mgr., Ph.D. (16.04.2017)
|
|
||
Doporučená literatura: GUDE, K.; DUCKWORTH, M.; ROGERS, L.: Cambridge English Proficiency Masterclass. Oxford: OUP, 2012. Last update: Jančovičová Ivana, Mgr. (09.02.2018)
|
|
||
1. Unit 6b pets and pests - text 2. Unit 6b: ellipses and substitution 3. Unit 6b: the natural world - vocabulary 4. Unit 6c: the promised land 5. Unit 6c: double face -text 6. Unit 6: discursive essay - writing 7. Unit 7a: recipe for disaster, preparing food 8. Unit 7a: my last supper - text, noun: compounds and possessive forms 9. Unit 7b: sport on trial 10. Unit 7b: foul play, so and such 11. Unit 7c: the funniest joke in the world? 12. Unit 7c: famous put-downs 13. Unit 7c: cooking round the world, comparison Last update: VITRA/PEDF.CUNI.CZ (08.12.2014)
|