Forms of organizacion and educational methods for teaching physically handiccaped and disordered pupils, methodology of special writing, physical education and working activities in coping with physically handicapped pupils, facilitative and stimulative methods of cognitive and motoric development of handicapped pupil, education of hospitalzed children its specific;
Last update: Erudio ()
Organizační formy a metody vyučování tělesně postižených a nemocných žáků, metodika speciálního psaní, tělesné výchovy a pracovního vyučování tělesně postižených žáků, metody facilitace a stimulace kognitivního a hybného rozvoje postiženého žáka, specifika vyučování hospitalizovaných dětí;
Last update: Erudio ()
Literature - Czech
Haupt,.U.: Korperbehinderte Kinder verstehen lernen. Dusseldorf, VSl 1996Rey,H. Skjorten,M.D.: Children with Severe cerebral Palsy. Guides for Special Education No 7. UNESCO, Paris 1989.
Last update: Erudio ()
Syllabus - Czech
Cíl: Seznámit studenty se specifiky vyučování v základních školách přednostně určených pro vzdělávání tělesně postižených a zdravotně znevýhodněných žáků a s organizačním a metodickým zajištěním modelů integrace těchto žáků v hlavním vzdělávacím proudu v ČR.
Obsah:
speciální edukační potřeby OTZP
diferenciace a individualizace ve vzdělávání OTZP
organizační formy vyučování ve speciálních a v běžných školách, komparace metodických postupů
základy integrativní didaktiky, způsoby jejího využití
osobnost pedagoga a jeho profesní rozvoj a reflexe při práci s OTZP
Last update: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (20.01.2006)