|
|
|
||
Consequences of grade, kind, type and variety of hearing impairment. Prevention, diagnostic, education, consequence of hearing impairment.Complexity care about hearing impairment persons and their family.
Last update: Erudio ()
|
|
||
Krahulcová - Zatkova, B.: Komplexní komunikační systémy těžce sluchově postižených. Praha: Karolinum 1996. Last update: Erudio ()
|
|
||
Cíl kurzu: Uvedení do problematiky specifik života člověka se zrakovým postižením, vymezení jeho potřeb a speciálně pedagogická podpora Obsah kurzu: Člověk se zrakovým postižením, mýty, předsudky na straně intaktní majority i na straně postižených osobností a zrakový handicap, Zrakové vady - typy a stupně zrakových vad, senzorická deprivace, informační deficit, Výskyt a etiologie vad, Systém péče o zrakově postižené v ČR (Centrum zrakových vad, raná péče, spec. mateřská škola, SPC, Integrace v rámci předškolní výchovy, speciální základní škola pro zarkově postižené, speciální třídy, SPC v rámci integrovaného vzdělávání, středoškolská studia, možnosti a podmínky vysokoškolského studia, technická pomoc, Tyfloservis, Rehabilitační a rekvalifikační středisko, oslepnutí jako zátěžová změna v psychosociální rovině. informační deficit při chybění vizuálních informací. Last update: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (25.02.2005)
|