|
|
|
||
The aim of subject is making acquaintance of mechanism of influence of mass media to the society, youth and school in consideration of advertisement impact and assessment of understanding media products.
Last update: STARY (22.09.2005)
|
|
||
AVERY, R. K.; EASON, D. Critical Perspectives Media and Society. NY: Guilford Press, 1991. BERRY, D. Etics and Media Culture. Oxford/ Boston: Focal Press, 2000. BURDIEU, P. O televizi. Brno: Doplněk, 2002. HAVLÍK, K. Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat. Kolínec: AgAkcent, 2002. MELVIN, L. Teorie masové komunikace. Praha: Karolinum, 1996. POSTER, M. Média v reklamě: Televize, rozhlas, tisk. Praha: Oeconomica, 2003. JIRÁK, J.; ŘÍCHOVÁ, B. Politická komunikace a masmedia. Praha: Karolinum, 2000. JIRÁK, J.; KÖPPLOVÁ, B. Média a společnost. Praha: Portál, 2003. KŘÍŽEK, Z.; CRHA, I. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 2003. LISA, A. Media a demokracie. Praha: Oeconomica, 2002. SCHULTZ, W. Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: Karolinum, 1998.
Last update: STARY (22.09.2005)
|
|
||
Output demands:
Last update: STARY (22.09.2005)
|