|
|
|
||
Theoretical bases of the methodology of foreign languages. Pedagogical, psychological and linguistic starting
points. Typology of methods in the history of foreign-language teaching with focus on French.
Last update: Erudio ()
|
|
||
BOYER, H. Nouvelle introduction ? la didactique du FLE . Paris: CLE International, 1990. Cizí jazyky - časopis pro teorii a praxi vyučování cizím jazykům, Praha. FENCLOVÁ, M. Fonetika francouzštiny jako lingvodidaktický problém. Praha: UK PedF, 2003. HENDRICH, J. a kol.: Didaktika cizích jazyků. Praha: SPN, 1988. CHODĚRA, R.; RIES, L. Výuka cizím jazykům na prahu nového století. Ostrava: Ostravská univerzita, 1999. GIRARD, D. Enseigner les langues: méthodes et pratiques. Paris: Bordas, 1995. Le français dans le Monde: la revue internationale des professeurs de français. Hachette MOIRAND, S. Enseigner ? communiquer en langue étrang?re. Paris: Hachette, 1982. Portfolio européen de langues. Strasbourg: Conseil de l'Europe ; 2000. ROBERT, J.-P. Dictionnaire pratique de didactique du FLE. Paris : OPHRYS, 2002. TAGLIANTE, Ch. La classe de langues: Techniques de classe. Paris: CLE International, 1994. TRÉVILLE, M.-C. Enseigner le vocabulaire en classe de langue. Paris: Hachette, 1996.
Last update: NEMRAVO (29.04.2005)
|
|
||
Cíl a obsah:
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu: Prostudovat doporučenou literaturu k zadaným tématům a úspěšně napsat závěrečný test. Last update: Kalfiřtová Eva, PhDr. (27.11.2006)
|