|
|
|
||
To develop students' communicative competence. To deepen work with texts of various types, approach to a text, studying, understanding and reproducing it. Working with audiotapes and videotapes, understanding,
analyzing and reproducing materials. Speaking, writing, translation, reproduction, summary. Revising selected grammaticaI items with the help of texts. Studying the third part of the French method Panorama.
Last update: Erudio ()
|
|
||
Denní tisk, audio a video nahrávky, lingvistické časopisy, Konverzace Fj - Pravda, Pravdová, SPN 1989, Mluvená francouzština pro středně pokročilé, Pravda, Pravdová, Rejthartová, Francouzská mluvnice - J. Hendrich, O. Radina, J. Tláskal, vybrané kapitoly z francouzských metod: Espaces, La France dans votre poche, Le francais sans frontieres, Paroles, A I' écoute des Francais, Intercodes, literární texty autorů 20. století, lingvistická literatura: F. Cicurel: Lectures interactives, Hachette 1991, S. Moirand: Une grammaire des textes, Hachette 1990, G.D. de Salins, S. Dupré: Exercices de grammaire, Hatier-Didier 1991, Le francais dans le monde, Metoda Panorama 3 - Clé intemational, Paris 1996. Last update: Erudio ()
|
|
||
Studijní materiál: Panorama 3. Clé international, Paris 1996. - unités 1 - 4 Klasifikovaný zápočet: aktivní účast na semináři, přednesení referátu, pís. test ze 4 unités Last update: Kalfiřtová Eva, PhDr. (23.11.2006)
|