|
|
|
||
Last update: HRONZOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.08.2015)
|
|
||
Last update: Mgr. Martin Pádivý (10.09.2021)
V případě zavedení distanční výuky bude s předstihem zaslán link na Zoom a předmět proběhne v online prostředí. |
|
||
Last update: Mgr. Martin Pádivý (28.10.2019)
Mazal, F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000. Mazal, F. Hry a hraní pohledem ŠVP. Olomouc: Hanex, 2007. NEUMANN, J. Dobrodružné hry v tělocvičně. Praha: Portál, 2001. TŮMA, M. TKADLEC, J. Hry s míčem pro děti. Praha: Grada, 2004. DVOŘÁKOVÁ, H., MICHALOVÁ, Z. Využití psychomotoriky ve škole. Praha: PedF UK, 2004. HERMOVÁ, S. Psychomotorické hry. Praha: Portál, 1994. DVOŘÁKOVÁ, H. Školáci v pohybu - tělesná výchova v praxi. Praha: Grada, 2012. SZABOVÁ, M. Cvičení pro rozvoj psychomotoriky. Praha: Portál, 1999. ADAMÍROVÁ, J. Hravá a zábavná výchova pohybem. Základy psychomotoriky. Praha: Unie zdravotní tělesné výchovy, 2003. BLAHUTKOVÁ, M.; PAVLÍNKOVÁ, Z. Využití netradičního náčiní v hodinách tělesné výchovy na I. stupni ZŠ. Brno: CDVU MU, 1999. BLAHUTKOVÁ, M.; KLENKOVÁ, J.; ZICHOVÁ, D. Psychomotorické hry pro děti s poruchami pozornosti a pro hyperaktivní děti. Brno: Masarykova univerzita, 2005. |
|
||
Last update: HRONZOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2015)
Active participation, according to the conditions preparation of own contribution. |
|
||
Last update: HRONZOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2015)
Specifics of the nonstandard conditions of teaching - teaching in nature. Interconnection of different spheres of child personality in the classroom - Sensory Perception + physical activity. Education with using games + experiential learning. Interdisciplinary relations in education. Comparison of teaching procedures in the Czech educational system to foreign models. The course consists of training and seminars in nature. |
|
||
Last update: HRONZOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2015)
Active participation in lessons. |