|
|
|
||
The students develop their communicative competence, specifically through improving accuracy and fluency in speaking, expanding vocabulary (e.g. phrasal verbs and idiomatic expressions), practicing grammar, pronunciation, writing, reading and listening.
Last update: Pěničková Barbora, Mgr. (01.10.2017)
|
|
||
1. Docházka: nejvýše dvě absence 2. Aktivní účast, plnění domácích úkolů 3. Písemný test ověřující zvládnutí slovní zásoby a gramatiky z probraných lekcí 4. Připravený souvislý mluvený projev, studenti si losují z devíti předem známých otázek, které všechny vycházejí z témat diskutovaných v seminářích, minimální délka projevu 3 minuty, hodnotí se gramatická správnost (max. 5 bodů), plynulost (max. 5 bodů), rozmanitost slovní zásoby (max. 5 bodů) a výslovnost (max. 5 bodů), celkově je nutné dosáhnout minimálně 15 bodů. 5. Písemný projev: téma bude upřesněno Last update: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (10.10.2018)
|
|
||
Povinná literatura: Doporučená literatura: Last update: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (08.05.2019)
|
|
||
1. Unit 1 Ideal Beauty: the way we are 2. Unit 1 Appearance and survival: present simple and continuous. Mimicry. 3. Unit 1 First Impressions: descriptive adjectives. 4. Unit 1 - Review of U1. 5 Unit 2 - Travellers tales, A road less travelled. Sustainable Tourism. 6 Unit 2 -Atlantic challenge, listening, revision of past tenses 7 Unit 2 - The Mother Road 8 Unit 2 - writing a story 9 Unit 2- House Swapping. Review of U2 10 Unit 2 - Review of U2 11 revision for the credit test Last update: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (29.09.2018)
|