|
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (21.02.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (21.02.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (08.03.2017)
SPILKOVÁ,V. , TOMKOVÁ A., MAZÁČOVÁ N., KARGEROVÁ, J. a kol.: Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. Praha. Retida, 2015, 197 stran, 978-80-7290-832-5 TOMKOVÁ, A., SPILKOVÁ, V., PÍŠOVÁ, M.. MAZÁČOVÁ, N., KRČMÁŘOVÁ, T., KOSTKOVÁ, K., KARGEROVÁ, J. Rámec profesních kvalit učitele. Hodnoticí a sebehodnoticí arch. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. ISBN: 978-80-87063-64-4. Dostupné z: http://www.nuv.cz/file/54/ FENSTENMACHER, G. D., SOLTIS, J. F. Vyučovací styly učitelů. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-471-7. HORSKÁ, V.Koučování ve školní praxi, Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2450-8. KREJČOVÁ, V., KARGEROVÁ, J. Vzdělávací program Začít spolu. Metodický průvodce pro I. stupeň základní školy. Praha: Portál, 2003, 228 stran. ISBN 80-7178-695-0. PÍŠOVÁ, M. (Ed.). Portfolio v profesní přípravě učitele. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007. ISBN 978-80-7395-024-8. PÍŠOVÁ, M., DUSCHINSKÁ, K. a kol. Mentoring v učitelství. Praha: Nakladatelství Pedagogické fakulty v Praze, 2012. ISBN: 978-80-7290-589-8.
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (21.02.2023)
Seminář se zaměřuje na následující témata: Skupinová reflexe Komplexní pedagogické a výukové situace Kompetence k řešení autentických situací ve výuce |
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (21.02.2023)
|