|
|
|
||
Kriteria pro výběr úloh vhodných pro práci ve skupině, hodnocení práce ve skupině, typy kooperace v skupině v závislosti na charakteru úkolu a na složení skupiny.
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|
|
||
Vybavit studenty potřebnými nástroji pro použití skupinového vyučování v matematice na 1. stupni ZŠ. Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|
|
||
Aktuální tituly, dále: Kasíková, H. Vše o skupinovém a kooperativním učení Kaslová, M. Vše o řešení úloh ve skupinách Literatura včetně internetové k soutěžím skupin: Rallye Mathématique Transalpin, Dejte hlavy dohromady Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|
|
||
Seminář formou dílny s diskusí. Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|
|
||
80% účast, aktivita ve skupinách i v diskusi, seminární práce na vybrané téma k práci skuin v Matematice s realizací na 1.st. ZŠ Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (25.05.2009)
|
|
||
1. Homogenní versus heterogenní skupiny (klady a úskalí), heterogennost vzhledem k (matematickým i jiným) schopnostem žáků, rozvíjející aktivity, co lze rozvíjet a za jakých podmínek. 2. Různé typy spolupráce uvnitř skupiny, aktivity čistě kooperativní, kooperativně kompetitivní a podmínky pro volbu úloh. 3. Výběr úloh pro skupinovou práci v jednotlivých ročnících (věkových skupinách), práce s učebnicí, sbírkami, diskuse. 4. Práce skupin a projekty. 5. Práce skupin a diagnostické a terapeutické aktivity. 6. Aktivity jako úvod k novému tématu, pozitiva a úskalí skupinové práce. 7. Specifika skupinové práce v matematice, role analýzy, role prezentace výsledků, hodnocení práce. Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|