SubjectsSubjects(version: 902)
Course, academic year 2022/2023
   Login via CAS
Introduction to Computer Game Development - NPGR038
Title: Základy vývoje počítačových her
Guaranteed by: Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI)
Faculty: Faculty of Mathematics and Physics
Actual: from 2021
Semester: summer
E-Credits: 5
Hours per week, examination: summer s.:2/2 [hours/week]
Capacity: unlimited
Min. number of students: unlimited
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech, English
Teaching methods: full-time
Guarantor: Mgr. Lukáš Kolek, Ph.D.
Annotation - Czech
Last update: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (01.02.2018)
Předmět představuje stůdentům přehled základních oblastí týkajících se vývoje počítačových her. Studenti získají znalosti o aplikaci 2D a 3D grafiky, animace, návrhových vzorů, zvuků a síťové komunikace v kontextu vývoje počítačových her, stejně jako architektury herních engine a herního designu.
Course completion requirements - Czech
Last update: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (01.02.2018)

Znalost láky prezentované na přednáškách včetně schopnosti nastínit techické řešení úloh probírané při praktických cvičeních.

Syllabus - Czech
Last update: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (01.02.2018)

2D hry: sprite-based animace, 2D kosterní animace, parallax scrolling, dlaždicové systémy, pixel art

3D hry: scéna, modely, kosterní animace, rigging

3D Rendering: shadery, stíny, částicové systémy, billboarding, screenspace efekty

Zvuky: zvukové efekty, 3D zvuk, sound engine, kompozice zvuku

Herní design, herní mechaniky

Architektura herních engine, správa assetů

Typy herních smyček. Návrhové vzory použivané při vývoji her

Síťová komunikace a multiplayer

Tvorba obsahu pro hry

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html