Lesson Planning and Reflection in Computer Science Education - NDIN021
|
|
|
||
|
Vyučován ob rok, vyučován 2025/26
Součástí předmětu je rozbor RVP oblasti informatika, srovnání s vybraným ŠVP a vytvoření tematického plánu pro
zvolenou podoblast.
V rámci tematického plánu si student naplánuje výuku vyučovací jednotky.
Stanovení cílů výuky je tak diskutováno na několika úrovních a je součástí přípravy na výuku. Součástí přípravy je i
stanovení způsobů ověření dosažení cíle a jejich reflexe. Student část svého plánu realizuje v rámci svého
výstupu. Výstup studenta je poté reflektován celou skupinou. Zpracovaný výstup je součástí portfolia studenta.
Last update: Forstová Lenka, Mgr. (30.04.2025)
|
|
||
|
Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet se uděluje za aktivní účast na cvičeních, vypracování zadaných domácích úkolů a realizaci zadaných didaktických výstupů. Povaha těchto požadavků neumožňuje vypsat opravné termíny. Last update: Forstová Lenka, Mgr. (29.04.2025)
|
|
||
|
Malá revize RVP (nová informatika) https://edu.gov.cz/rvp-ramcove-vzdelavaci-programy/#rozcestnik https://digitalizace.rvp.cz/co-se-meni/nova-informatika
Vzorová ŠVP https://imysleni.cz/svp
Metodické vysvětlení RVP SOV https://digitalizace.rvp.cz/files/desky-2024-m-final.pdf
Computer Science Teachers Association. 2017. CSTA K-12 Computer Science Standards, Revised 2017.
Plánování a inspirace https://zapojmevsechny.cz/ https://spomocnik.rvp.cz/ https://code.org/
Last update: Forstová Lenka, Mgr. (29.04.2025)
|
|
||
|
Kurikulární rámec informatiky
Last update: Forstová Lenka, Mgr. (29.04.2025)
|