|
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. (13.10.2015)
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. (13.10.2015)
Povinná literatura:
+ další materiály lze nalézt na Moodle předmětu: http://dl2.cuni.cz/course/view.php?id=738 |
|
||
Last update: doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. (30.01.2018)
prezentace zpracování vybraného tématu, readings, aktivní ovládnutí probrané látky, 80 % účast na výuce |
|
||
Last update: doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. (30.01.2018)
Maloobchod, spotřeba a spotřebitelské služby v rámci studia geografie. Geografie maloobchodu - vývoj a současný stav maloobchodního sektoru. Geografie maloobchodu - změny v prostorové organizace MO, spotřebitelské chování, moderní metody výzkumu. Globalizace maloobchodu - nadnárodní společnosti a jejich strategie, klíčoví hráči na trhu. Spotřebitelské a nákupní chování - typologie spotřebitelů a nakupování, geodemografie, mikrogeografie Retail Impact Assessment - plánování a optimalizace maloobchodních sítí v území. Spotřebitelská společnost, masová spotřeba, identita spotřebitele, alternativy - pohled sociálních věd a geografie Alternativní potravinové sítě. Geografie spotřeby a metodické přístupy k výzkumu otázek spotřeby. V rámci kurzu jsou zařazeny přednášky odborníků z praxe (služby v územním plánování, současné trendy v maloobchodu). |