|
|
|
||
The course has only the Czech version.
Last update: MOUREK/NATUR.CUNI.CZ (04.10.2020)
|
|
||
Cílem předmětu je ukázat studentům - budoucím učitelům základních a středních škol, že praktická výuka biologie může být velmi pestrá a zajímavá. Řadu zajímavých pokusů lze snadno ve školách, které mají omezené laboratorní vybavení. Není třeba se omezovat na tradiční úlohy ze školních učebnic. Chtěli bychom v budoucích učitelích především probudit kreatitivu a odvahu zařazovat do výuky nové úlohy a pokud možno vytvářet i úlohy vlastní. Last update: Fialová Veronika, Bc. (16.06.2016)
|
|
||
The course has only the Czech version. Last update: MOUREK/NATUR.CUNI.CZ (04.10.2020)
|
|
||
The course has only the Czech version. Last update: MOUREK/NATUR.CUNI.CZ (04.10.2020)
|
|
||
Obecná témata: 3. Zdokonalení práce s mikroskopickou optikou, využití pokročilých zobrazovacích technik (záznam a přenos obrazu z mikroskopu, pozorování v temném poli, LED-fluorescenční mikroskopie) 4. Možnosti realizace praktické výuky v distanční výuce (synchronní a asynchronní výuka) - Vitální barvení hrotnatek - J. Mourek - Pozorování nezmarů a pokusy s nimi - J. Mourek (pozorování autofluorescence zoochlorel v tělní stěně nezmara zeleného pomocí LED-fluorescenčního mikroskopu) - Trichomy rostlin - M. Srba (pozorování autofluorescence rostlinných buněk pomocí LED-fluorescenčního mikroskopu) - Rodozměna rostlin ve školní výuce - Petr Novotný - Ektoparazité (nejen) člověka - J. Votýpka - Praktické úlohy ve výuce paleontologických témat - T. Jedličková - Pitva a spermatogeneze žížaly - J. Mourek - Ekomorfologie lebek obratlovců - J. Mourek - Mikrovyučování studentů (2 záverečná cvičení) - J. Mourek Last update: MOUREK/NATUR.CUNI.CZ (05.01.2023)
|