Theory and practice of forming chemical educational tasks
Anotation: The education is aimed on basic aspects of theory and practice of creating educational tasks and making chemistry task collections. The stress is laid on both content and form of the tasks and further on different ways of using educational tasks in real life.
Last update: RENA (07.05.2002)
Forma předmětu: přednáška a seminář
Vyučující: doc. RNDr. Hana Čtrnáctová, CSc.
Anotace: Výuka je zaměřena na základní aspekty teorie a praxe vytváření učebních úloh a sestavování souborů úloh z chemie. Pozornost je zaměřena na obsahovou a formální stránku úloh a dále především na různé způsoby používání učebních úloh v praxi.
Přednáška a seminář jsou vhodné pro všechny, kteří chtějí umět sestavovat a používat učební úlohy a didaktické testy z chemie.
Literature - Czech
Last update: RENA (04.02.2003)
Čtrnáctová, H.: Učební úlohy v chemii. Karolinum, Praha 1998.
Petty, G.: Moderní vyučování. Portál, Praha 1996 (1. vydání), 2002 (2. vydání).
Katolog požadavků ke společné části maturitní zkoušky z chemie. MŠMT ČR, Praha 2000.
Sbírka úloh ke společné části maturitní zkoušky z chemie. Tauris, Praha 2001.
Soubor pracovních sešitů z chemie. Prospektrum, Praha 1994 - 2000.
Syllabus -
Last update: RENA (07.05.2002)
Theory and practice of forming chemical educational tasks
Anotation: The education is aimed on basic aspects of theory and practice of creating educational tasks and making chemistry task collections. The stress is laid on both content and form of the tasks and further on different ways of using educational tasks in real life.
Last update: RENA (07.05.2002)
Název předmětu: Teorie a praxe tvorby učebních úloh v chemii
Forma předmětu: přednáška a seminář
Vyučující: doc. RNDr. Hana Čtrnáctová, CSc.
Anotace: Výuka je zaměřena na základní aspekty teorie a praxe vytváření učebních úloh a sestavování souborů úloh z chemie. Pozornost je zaměřena na obsahovou a formální stránku úloh a dále především na různé způsoby používání učebních úloh v praxi.
Přednáška a seminář jsou vhodné pro všechny, kteří chtějí umět sestavovat a používat učební úlohy a didaktické testy z chemie.