|
|
|
||
Last update: STRETTIS (28.09.2017)
|
|
||
Last update: STRETTIS (18.02.2018)
Výuka zpravidla probíhá v šesti na sebe navazujících blocích, kdy střídáme teoretické poznatky s praktickými nácviky (na modelových situacích nebo rozborem filmového podkladu).
Okruhy prpobírané v rámci kurzu:
|
|
||
Last update: STRETTIS (28.09.2017)
Podmínky ke zkoušce:
80% aktivní účast na přednáškách a seminářích je základem k připuštění ke zkoušce.
Ústní nebo písemná zkouška na zadané tématické okruhy - zkladní struktura (okruhy probrané na přednáškách) budou zaslány emailem zapsaným studentům |
|
||
Last update: ThDr. Kateřina Patová (21.05.2020)
on-line test z okruhů dle SIS a zaslaných materiálů |
|
||
Last update: STRETTIS (28.09.2017)
LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D. Vývojová psychologie. Praha: Grada, 1999 MATOUŠEK, O., PAZLAROVÁ, H. Hodnocení ohroženého dítěte a rodiny. Praha: Portál. 2010 NOVOSAD, L. Základy speciálního poradenství. Praha: Portál, 2000 a další vydání SLOVÍK, J. Speciální pedagogika. Praha: Grada, 2007 SVOBODA, M. Psychologická diagnostika dospělých. Praha: Portál, 1999 ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: nástroje pro prevenci, nápravu a integraci. 3. vydání. Praha: Portál, 2011.
Literatura k jednotlivým tématům bude upřesňována v rámci přednášek a seminářů. |