|
|
|
||
The core of the seminary is English as an academic lingua franca (ELFA). The aim of the seminary is to develop academic skills. Basic reading and communicative skills in English are required.
Expected amount of home preparation: 2 hours per week to prepare the compulsory methodological and language material, which must always be submitted (via email) at least 24 hours before the next lesson! Last update: Makovcová Demartini Lenka, ThLic. Mgr., Ph.D. (07.09.2023)
|
|
||
Cílem předmětu je rozvoj akademických kompetencí v anglickém jazyce.
Last update: Makovcová Demartini Lenka, ThLic. Mgr., Ph.D. (07.09.2023)
|
|
||
1) Active participation in class (2 absences allowed) and completion and timely submission of homework. 2) Oral presentation in pairs (overall 15-20 min) 3) Final written test or completion of colloquium. In the case of 100% compliance with the previous two requirements, the final test or colloquium may be waived. Last update: Makovcová Demartini Lenka, ThLic. Mgr., Ph.D. (07.09.2023)
|
|
||
Baseline study texts embedded in SIS. Current additional text materials are to be send via email. Recommended: O'DELL, Felicity - MCCARTHY, Michael. Academic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2008. JORDAN, R. R. Academic Writing Course. Study Skills in English. Harlow: Essex, UK, 2006. MURPHY, Raymond. English Grammar in Use (New Edition). Cambridge: Cambridge University Press, 2004. MIKULICOVÁ, Mlada. Anglické texty pro teology. Praha: Karolinum, 2002. STRNADOVÁ, Zora. Mluvnice angličtiny (ke kursu Professional English). Praha: Leda, 2002. HAIS, Karel - HODEK, Břetislav. Velký anglicko-český slovník. Praha: Academia, 1991. STRETTIOVÁ, Terezie J. Anglicko-český teologický slovník. Praha: Karolinum, 1994. websites: https://library.diplomatic.ac/wp-content/uploads/2020/01/epdf.pub_academic-vocabulary-in-use-with-answers.pdf https://dl2.languagecentre.ir/Writing/Academic_Writing_Course%20[www.languagecentre.ir].pdf http://www.uefap.net/ https://owl.english.purdue.edu/owl/section/1/2/ http://www.thesaurus.com/ http://www.dictionary.com/ Last update: Makovcová Demartini Lenka, ThLic. Mgr., Ph.D. (07.09.2023)
|
|
||
Sylabus (včetně metodických a jazykových podkladů k vypracování) se formáně shoduje s tematickými okruhy pro studenty dějin umění, přesto nabízí bohatou škálu pro vlastní oborové pojetí. Každému tématu sylabu odpovídá orientační téma pro prezentaci. Všechny prezetace musejí v první řadě splňovat formální náležitosti akademické prezentace!!! Pro provedení + anglickou frazeologii je v SISu přiložen soubor Steps to an effective presentation. Povinné tematické prezentace v ZS mají diskursivní charakter. Dvojice studentů si zaopíše prezentaci na dané téma výukového týdne (viz níže). Studenti spolu budou konzultovat vlastní úhlel pohledu a představí téma společně, byť každý z nich má možnost zcela osobního zracování (i na základě oborové specializace). Důraz je dále kladen na schopnost spoluráce a kreativního řešení společné prezentace. Součástí prezentace je vypracování jednostránkového handoutu pro posluchače (kolegy studenty). Časový limit pro společnou prezentaci je min 15 a max 20 minut! Témata odpovídají 12 výukovým týdnům a vymezují i historické období pro prezentace studentů dějin evropské kultury: Theme 1: Romanticism Theme 2: Realism Theme 3: Impressionism Theme 4: Post Impresionism Theme 5: Expressionism Theme 6: Fauvism Theme 7: Cubism Theme 8: Dadaism Theme 9: Futurism Theme 10: Abstract Expressionism Theme 11: Pop Art Theme 12: Minimalism Daná témata sylabu budou ze strany vyučující alternativně doplněna a rozšířena (teoretická metodika, reflexe aktuálních událostí atp.) Last update: Makovcová Demartini Lenka, ThLic. Mgr., Ph.D. (07.09.2023)
|