|
|
|
||
Last update: Mgr. Krzysztof Sitarz (19.09.2023)
|
|
||
Last update: Mgr. Krzysztof Sitarz (19.09.2023)
Cílem kurzu je postupné rozšiřování jazykových kompetencí studentů na základě autentických jazykových materiálů (videa, podcasty, články a jiné texty). |
|
||
Last update: Bc. Sára Lochmanová (05.10.2023)
Ukončeno zápočtem. |
|
||
Last update: Mgr. Jiřina Tomečková (26.09.2023)
Viz. sylabus. |
|
||
Last update: Mgr. Jiřina Tomečková (26.09.2023)
Výuka je vedena komunikativní metodou (důraz na konverzaci, rozvoj slovní zásoby a praktické použití gramatických pravidel). |
|
||
Last update: Mgr. Jiřina Tomečková (26.09.2023)
Zápočet na základě docházky a aktivní účasti. Testování bude probíhat průběžně, případně až ve zkouškovém období. Hodnocení studentů je založeno na škále písmen A-F, která vychází z Opatření děkanky číslo 20/2019
|
|
||
Last update: Mgr. Jiřina Tomečková (26.09.2023)
Program kurzu: 1-2. Opakování dosavadních znalostí – cvičení a konverzace s důrazem na správné použití sloves. Lexikální a překladová cvičení, rozvoj slovníku, psaní, simulace reálných situací. 3. Množné číslo – opakování a rozšiřování dosavadních znalostí, konverzace. 4. Poslechová cvičení – rozvoj slovníku, lexikální cvičení, kreativní práce s textem, konverzace. 5. Kolik ušetříme? Rozvoj slovníku, poslechová a lexikální cvičení, konverzace. 6. Víte, kdo to je? – práce s texty, rozvoj slovníku, konverzace. 7. Minulý čas nepravidelných sloves – opakování a rozšiřování dosavadních znalostí. 8-9. Cestování (vlakem, autobusem, letadlem) – rozvoj slovní zásoby, konverzace, čtení a poslech. 10. Temná minulost v muzeích – poslechová a lexikální cvičení, konverzace. 11. Stupňování přídavných jmen – gramatický úvod a cvičení, konverzace. 12. Víte, kde je…? Poslech, rozvoj slovníku a konverzace. 13. Podmiňovací způsob – gramatický úvod a praktická cvičení. 14. Text nebo nahrávka týkající se aktuálního dění (lexikální cvičení, rozvoj slovníku, konverzace). 15. Lexikální cvičení, konverzace, opakování dosavadních znalostí. 16. Co stojí za to vidět v Polsku? - konverzace, rozvoj slovníku, lexikální cvičení. 17. Souborové číslovky – gramatický úvod a cvičení. 18. Popis místa – konverzace na základě nahrávek, rozvoj slovníku. 19. Jsem občan – lexikální a gramatická cvičení, konverzace. 20. Paměť, hranice a národní identita (práce s textem, rozvoj slovníku a konverzace). 21. Rozkazovací způsob – gramatický úvod a cvičení, konverzace. 22. Konverzace týkající se zájmů studentů (na základě textů, nahrávek). Opakování dosavadních znalostí. 23-24. Prezentace studentů, konverzace, rozvoj slovníku a opakování dosavadních znalostí.
|